Quae sunt igitur communia vobis cum antiquis, iis sic utamur quasi concessis;

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Age, inquies, ista parva sunt. Duo Reges: constructio interrete.

Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Quid sequatur, quid repugnet, vident. Bork Rhetorice igitur, inquam, nos mavis quam dialectice disputare? Conferam avum tuum Drusum cum C. Quid igitur, inquit, eos responsuros putas? Frater et T. Sed residamus, inquit, si placet.

Illa enim, quae sunt a nobis bona corporis numerata,
complent ea quidem beatissimam vitam, sed ita, ut sine illis
possit beata vita existere.

Qui est in parvis malis.

Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius.

Quo modo autem philosophus loquitur? Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Memini vero, inquam; Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Bork Haec dicuntur fortasse ieiunius;

  1. Sin kakan malitiam dixisses, ad aliud nos unum certum vitium consuetudo Latina traduceret.
  2. Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse.
  3. Bork
  4. Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus.
  5. Miserum hominem! Si dolor summum malum est, dici aliter non potest.
Bork
Experiamur igitur, inquit, etsi habet haec Stoicorum ratio difficilius quiddam et obscurius.
Tenent mordicus.
Haeret in salebra.
Bork
Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti.
Reguli reiciendam;
Nihil opus est exemplis hoc facere longius.

Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando; Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Ecce aliud simile dissimile. Deprehensus omnem poenam contemnet.

Quod idem Peripatetici non tenent, quibus dicendum est, quae et honesta actio sit et sine dolore, eam magis esse expetendam, quam si esset eadem actio cum dolore.